O nás

Čím se zabíváme?

Specializujeme se na ekonomické služby, které zahrnují poradenství,  konzultace v oblasti ekonomiky a daní pro různé firmy a organizace a výhradně externí vedení účetnictví. Naše rozsáhlé znalosti v této oblasti nám umožňují pomáhat našim klientům s ekonomickými aspekty jejich podnikání. Jsme zde, abychom vám poskytli odborné rady a podporu při řešení finančních otázek a daňových záležitostí. S naším týmem ekonomických expertů můžete mít jistotu, že vaše ekonomické potřeby budou řešeny profesionálně a efektivně.

Kromě ekonomických služeb provozujeme velkoobchod s kancelářskými potřebami, což nám umožňuje poskytovat zásobování kanceláří pro různé firmy a organizace potřebnými kancelářskými produkty. Na druhé straně naše maloobchodní prodejny, které zahrnují papírnictví, zahradní potřeby, domácí potřeby a železářství, jsou zaměřeny na obyvatele města Toužim a slouží k poskytování širokého sortimentu produktů pro tuto klientelu.

Mise

Naší hlavní misí je pomáhat našim klientům dosáhnout finanční stability a úspěchu. Zároveň jsme zavázáni poskytovat obyvatelům Toužimi kompletní sortiment všedních produktů za dostupné ceny.

Vize

Naše vize do budoucna spočívá v tom, že bychom chtěli umožnit obyvatelům Toužimi nakupovat za výhodných podmínek přímo ve městě, aniž by museli cestovat do větších měst. Zároveň chceme podnikům v našem regionu pomoci dosáhnout a udržet finanční stabilitu.

Hodnoty

Jsme oddáni podpoře a rozvoji našeho místního společenství v Toužimi. Naše hlavní hodnotou je poskytovat kvalitní produkty a služby pro obyvatele města a místní podniky.

Snažíme se budovat dlouhodobé vztahy založené na profesionálním přístupu a důvěře. Naši klienti a partneři mohou spoléhat na naši odbornost a závazek k poskytování kvalitních produktů a služeb.

Věříme, že kvalitní produkty a služby by měly být dostupné pro všechny. Proto se snažíme nabízet férové ceny, abychom usnadnili nakupování a finanční stabilitu našim klientům, partnerským podnikům a obyvatelům Toužimi.

Náhradní plnění

Naše sesterská firma A.P.S.A. ChD,  s.r.o.., IČO 291 60 260 zaměstnává více jak 50% zaměstnanců se zdravotním postižením a poskytuje náhradní plnění dle zákona č.435/2004 Sb. o zaměstnanosti.

Každý zaměstnavatel, který zaměstnává průměrný roční přepočtený počet 25 a více zaměstnanců, má podle zákona č.435/2004 Sb. o zaměstnanosti povinnost zaměstnávat 4% zaměstnanců se zdravotním postižením (ZP).

1.) zaměstnat osobu se zdravotním postižením v prac. poměru

2.) spolupracovat se společností, která zaměstnává více než 50% osob se zdrav. postižením (což je 7-mi násobek průměrné mzdy za každou nezaměstnanou OZP)

3.) odvést příspěvek do státního rozpočtu (což je 2,5 násobek průměrné mzdy za každou OZP)

(Pokud je z jakéhokoli důvodu nezaměstnává, má možnost odebírat výrobky nebo služby od subjektů zaměstnávajících min.50% osob se ZP jako náhradní plnění povinného podílu osob se ZP.
Další možností je finanční odvod do státní pokladny, který se stále zvyšuje vzhledem k průměrné měsíční mzdě v ČR.)

Historie

Před rokem 1989:
Zakládajícími členy (Černohorský, Janoušek, Sivok) byli pracovníci aplikační skupiny ve společnosti AGROKOMBINÁT s.p. Karlovy Vary. Paní Fazekašová byla hlavní účetní ve závodě v Toužimi. Tato aplikační skupina napsala články do podnikového časopisu pod pseudonymem „APSA“ (aplikační skupina Agrokombinátu). Přechod aplikační skupiny pod Podnik inženýrských činností při Agrokombinátu Karlovy Vary byl způsoben postupnou privatizací státního podniku.

Rok 1990:
Vznik konsorcia A.P.S.A., které tvořili členové Janoušek, Černohorský a Sivok. Sídlo konsorcia se nacházelo v prostorách Agrokombinátu Karlovy Vary, závodu v Toužimi. Roční obrat společnosti činil 300 tisíc korun.

3. září 1991:
Vznik společnosti A.P.S.A. spol. s r.o. Tato společnost byla založena dne 24. září 1991 na základě společenské smlouvy čtyř společníků ze dne 3. září 1991. Zakládajícími členy společnosti byli:

– Ing. Ladislav Černohorský – analytický programátor
– paní Marie Fazekašová – ekonomka
– Ing. Tomáš Sivok – systémový programátor
– Ing. Břetislav Janoušek – analytik a ředitel společnosti

Předmět činnosti společnosti navazoval na původní zařazení a vzdělání zakládajících společníků:

– Organizační a ekonomická poradenství
– Tvorba a poskytování software
– Obchodní činnost, nákup a prodej zboží

V letech 1992 až 1993 se členové společnosti aktivně podíleli na zavádění výpočetní techniky v různých zemědělských podnicích a intenzivně školili několik desítek účetních a zabezpečovali jejich rekvalifikaci pro práci s výpočetní technikou.

Rok 1994:
V roce 1994 společnost zakoupila dům č. 58 na náměstí v Toužimi. V následujících letech proběhla rozsáhlá přestavba domu do jeho současné podoby (viz fotoalbum). Společnost nadále rostla a rozšiřovala své aktivity. V té době měla již více než 15 zaměstnanců.

Rok 1999:
Došlo k přestavbě nádvoří společnosti a k výstavbě nového skladu pro potřeby obchodního oddělení.

13. února 2003:
Břetislav Janoušek ml. se připojil jako společník společnosti. Tím došlo k rozšíření předmětu činnosti o kopírování a rozmnožování tiskovin a telekomunikační služby (poskytování telekomunikačních služeb). Společnost začala nabízet připojení k internetu v Toužimi a okolí.

Leden 2004:
Chod společnosti byl narušen vážnou dopravní nehodou, při které byli vážně zraněni dva společníci a dvě účetní.

18. února 2005:
Ing. Tomáš Sivok opustil společnost.

6. února 2006:
Paní Marie Fazekašová opustila společnost.

Současnost:
V současné době má společnost celkem 18 zaměstnanců na pracovištích v Toužimi a v Praze, kteří plní úkoly v maloobchodním prodejně, velkoobchodu, v oblasti vedení účetnictví a v poradenské a konzultační činnosti v oblasti ekonomiky a daní. Poslední aktivitou společnosti je poskytování služeb v oblasti internetu na pracovištích v Toužimi.